گزارش زنده ی یک زندگی

به وقت شنبه شب

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ق.ظ

ممکنه این پست عباراتی داشته باشه که واسه خانواده مناسب نباشه ، همراه خانواده وارد نشید :

صبح کلاس زبان داشتم و مقداری از تکلیف هام مونده بود ، آلارم گذاشته بودم رو 7:30 ، گوشیم که

زنگ خورد با ذکر " .... دهنت استاد که باید به خاطرت صبح به این زودی پاشم " خودمو به زور از تخت

کندم و همون طور خواب آلود با چشمهای پف کرده نشستم سراغ تکالیف بعد که صبونه خوردم مبلغی

سر حال اومدم و با ذکر آهنگ "کی بهتر از تو که بهترینی " آماده شدم واسه کلاس زبان



عصری با مامانم فیلم تنگه ی ابوقریب رو دیدیم ... وای که من هر وقت فیلم از دفاع مقدس ببینم خیلی

تحت تاثیر قرار میگیرم و فکرم تا مدتها درگیر رشادت آدمهایی هست که رفتن و ... شهید شدن


راستی ... کودک بود گفتم می افتم ؟ نمره ش اومد. ... با افتخار اعلام میکنم 12 شدم .... :))))


راستش پشیمونم به ا.د گفتم بمونه ، قبلا هم گفتم فکر ندیدنش تو آینده خیلی اذیتم میکنه... :(


سوتی های کلاس زبان (+18)

1) در مورد احساساتم صحبت میکنم و میگم حساسم و خیلی زود به گریه می افتم و خیلی زیاد گریه

میکنم ، یکی از پسرا با تعجب نگام میکنه و فارسی میگه : شما دخترا این همه آب از کجا میارید؟ :/

بعد یه سکوتی کلاسو میگیره و خودش میفهمه چی گفته :/ :)))))


2)استادمون تکلیف داده بود بعد حس کرد کسی انجام نداده ، گفت میخواد تکلیف ها رو ببینه ، بلند

شد یکی یکی نگا کرد رسید به من ، دید و گفت بقیه ش ؟ _ مقداریش رو تو دفتر و مقداریش رو تو

کتاب نوشته بودم _ به استادم نگا کردم و به کتاب اشاره کردم و میخواستم بگم بقیه ش توو کتابه ،

هول شدم گفتم توشه   :/ :|   استادمون خودش خجالت کشید بیشتر نپرسید رفت نفر بعدی :)))


3) دختره میخواست توضیح بده موقع استرس جای ارومی رو انتخاب کنید ، بنشینید و صحنه ی ساحل

دریا رو تصور کنید که شما اونجا هستید و دارید به دریا و آسمون و اینا نگا میکنید ، جمله رو یه جوری

گفت که از نظر گرامری اشتباه بود و معنیش به فارسی میشد : صحنه ی ساحل رو تصور کنید که من

اونجا هستم :/  بعد استادمون که فهمیده بود مشکل کجاس اول توضیح داد و بعد با کلی خنده گفت

نه بچه ها دوستتون رو تو ساحل تصور نکنید ، بعد چشماشو گرفت و گفت نه نه نه خودتون رو تصور

کنید :/


4)استادمون میخواست نقل قول رو توضیح بده ، جمله ش این بود " زنگ زد بهم گفت بیا پیشم کسی

خونه نیس " واقعا دیگه جمله نبود ؟؟؟!!!! :)))))


یکشنبه یه امتحان دارم ، درسته که عمومی هست ولی مهم اینه که خیلی زیاده و من هنووووز

سراغش نرفتم .... هعییییییی


شبتون بخیر

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ق.ظ
  • سویل

نظرات  (۱)

روزت مبارک دختر خوب
پاسخ:
واااااای عزیزم
مرسی x جانم
ممنون خانوم
خیلی لطف کردی
خیلی خوشحالم کردی ❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی