گزارش زنده ی یک زندگی

میترسم از ترسی که واقعی شدنش نزدیکه...

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ب.ظ

مثل اینکه ترسهام از نداشتن ا.د داره واقعی میشه

نمیدونم چرا من هرچی به اتفاقهای خوب فکر میکنم واقعی نمیشن

ولی کافیه ک یه ذره منفی بشم سریع اتفاق می افته ...

 

امروز واسه نداشتن ا.د گریه نکردم ، فقط بی حوصله بودم ، درس امتحان

روز سه شنبه م رو نخوندم ، غصه خوردم و خیره شدم ...

 

 

یه کرمی بهم میگه برم به ا.د بگم ... ته ته ش یه "نه" شنیدن داره دیگه ...

مرگ یه بار، شیون یه بار ... دیگه عوضش تکلیفم با خودم معلوم میشه ...

اگه اینجا رو میخونید و حوصله تون کشید کامنت بذارید نظرتوتو بگید در این مورد

اگه هم حوصله تون نکشید که هیچی ...

  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ب.ظ
  • سویل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی