گزارش زنده ی یک زندگی

اتمام کارآموزی های ترم 5

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ق.ظ

هفته گذشته رسما کارآموزی های ترم 5 تموم شد .... واقعا کارآموزی های

سنگینی بودن ، از اول ترم nonstop داشتیم کارآموزی میرفتیم....

سخت ترین و عذاب آور ترینش همون سوختگی بود ، کوتاه ترین و تمییز ترین

گوش و حلق و بینی بود (تو همین هفته تموم شد !) و جالب ترین و پربار ترین

هم اعصاب و روان بود ...

هفته گذشته هم خیلی سخت گذشت خب فشار روانی کارآموزی سوختگی

و سندرم pms با هم هماهنگ شده بودن و منو تبدیل کرده بودن به آدمی که

دائم گریه میکرد حتی به مناسبت 17 ربیع الاول تو دانشگاه جشن برگزار شد

که من وسط اون جشن با اون همه آهنگ شاد و استند آپ کمدی گریه کردم...

واقعا هفته سختی بود هم از نظر روانی ، هم از نظر کاری

درسته دیگه کارآموزی ندارم ، ولی این به اون معنا نیس که بیکارم :(

هفته های پیش رو مواجهم با میان ترم های مکرر ، درسهای تلنبار شده روی هم

و امتحان فاینال زبان ...


من از ترم بعد میتونم کاردانشجویی بردارم :) ... خب کاردانشجویی چند تا مزیت

داره ، یکی اینکه بابتش پول میگیرم هرچند کم ولی خب در شرایط فعلی نفس

همین کسب درآمدش مهمه ، نه میزان کسب درآمد...

مزیت بعدی اینکه با بخش ها و محیط های بیشتری از بیمارستان آشنا میشم و

میتونم تصمیم بگیرم که دوس دارم کجا طرح بگذرونم

مزیت بعدیش اینه که طی کاردانشجویی بیشتر کار یاد میگیرم ، دیگه استاد بالا

سرم نیس که از ترس نمره بیشتر تو کار سوتی بدم

ولی خب یه عیب هم داره ، اینکه یه سری شیفت مشخص باید تو ماه پر کنیم

که خب چون تعداد این ها توی 1 ماه زیاد هست یعنی من اگه زرنگ باشم فقط

بتونم درسهای ترم 6 رو بخونم و درس خوندن واسه ارشد به کلی کنار گذاشته

میشه و خب من خیلی زیاد مشتاق به ادامه تحصیلم... واقعا موندم که برم واسه

کاردانشجویی ثبت نام کنم یا نه ...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ق.ظ
  • سویل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی