گزارش زنده ی یک زندگی

48 ساعت بدون اینترنت

دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

کمی بیشتر از 48 ساعته که اینترنت ندارم

جایی نبودم ، خونه بودم ولی مهلت اینترنتمون تموم شده بود و منم حال نداشتم

برم دوباره تمدیدش کنم ، خلاصه میخوام بگم من 48 ساعت دور بودم از فضای مجازی و

همچنان زنده ام :))))

اینستا که دی اکتیو شده بود ، حالا میخوام تو  تلگرام از این کانالها و گروههای بی مزه ای

که دارم لفت بدم و وقت کمتری واسه این فضای مجازی لعنتی بذارم...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ
  • سویل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی