گزارش زنده ی یک زندگی

این زندگی،زندگی نمیشه نباشی یه زندونه

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵ ق.ظ
+اینجایی که من هستم WiFi ندارن،بسته خریدم ولی اونم وصل نمیشه،هیچ جا رو باز نمیکنه حتی واتساپ و وبلاگ ! منم شدم دست به دامن پست پیامکی...
+تیتر، آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده س، داشتم فکر میکردم که با نبودن کی تو زندگیم ،زندگیم مث زندون میشه ،هر چی فکر کردم،دیدم هیچکس...یعنی من وابستگیی به هیچکس ندارم و زندگی از این گ.ه طور تر داریم آیا؟؟
+مث سفر زمستون به این شهر بابام همراهمون نیس و من ذره ای هم دلم واسش تنگ نشده،با اون زخم زبون های بابام مگه جایی واسه دلتنگی میمونه... ؟؟؟
کلی حرف هست و پست پیامکی مجالش رو نمیده... ببینم اگه فردا نتم وصل شه که پست کامل میذارم واستون .

شب همگی بخیر .
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۵ ق.ظ
  • سویل

نظرات  (۱)

منم وابستگی ندارم... و راضیم از این حالت...
وابستگی واقعا بده... پات گیر میکنه... بدجورم گیر میکنه...
پاسخ:
منم همینو میخوام
اینکه وابسته یه نفر بشم
اینکه پاگیرش بشم
اینکه اگه خواست تا اون سر دنیا هم بره بی هیچ ابایی دنبالش برم ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی