گزارش زنده ی یک زندگی

دختر هم رشته

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۲ ق.ظ

امروز رفتم کارگاه شعر ، علی رغم کلی درس نخونده و کلی کار عقب افتاده...

یاد امتحان های ترم 3 افتادم ،انقدر تو طول ترم خوب درسها رو خونده بودم که

یکی از امتحانام 8 صبح پنج شنبه بود ،با این حال من روز قبلش جلسه کارگاه

شعر رو از دست ندادم ...

خلاصه که رفتم، مطلب امروز رو میم انتخاب کرده بود ، عبداللهی امده بود

مستر کاف اخمو هم بودش :)

یه دختری تو اون جمع هست ،همسن و هم رشته ی منه ،ولی 1 سال از من

زودتر رفته دانشگاه . تو دانشگاه همون ترم های اولش با یکی از پسرای

کلاسشون دوست شد و تقریبا همه دانشگاه میدونن اینا با همن، حتی استادا 

دختره که خودش میگه خیلی عاشق و شیفته ی آقا پسره و حتی نمیتونه به

احدی غیر اون آقا فکر کنه ...

اما من نظر دیگه ای دارم ، من میگم از اون دختراس که با یه نفر هست ولی

رفتارش جوریه که انگار نمیخواد به گزینه های دیگه نه بگه ... :/

تو کارگاه شعر بعید میدونم بدونن که این دختر در رابطه س ... اعصابمو خورد

میکنه این دختره،  رفتار هاش با میم یه جوریه، با مستر کاف هم همینطور

ولی میم انگار بیشتر ، حتی یه بار تو چت با من میگفت میم مورد خوبیه ها  :/   :|

بهش گفتم مگه تو با فلانی نیستی ؟! جواب داد :

چرااااا من هیییج کس واسه من فلانی نمیشه و با دنیا عوضش نمیکنم ،اینو کلی گفتم :/

من وابستگیی به میم ندارم ، ولی حرصم میگیره از دست این تیپ دخترا

بابا تکلیفتو با خودت معلوم کن لااقل ...

خلاصه که مث این دختره نباشید ، این جور آدما خیلی رو مخن

+از این تیپ دخترا تو دانشگاه هم داریم ، اتفاقا نماینده کلاسمون یه همچین

آدمیه ولی خودش میگه که " من با همه راحتم " :/   و من اصلااااا این

جمله رو درک نمیکنم ، اصلا هضم نمیکنم ، آدم نمیتونه با همه راحت باشه ،

ادم تو روابطش با یکی راحته ، با یکی راحت تر و اصلا با یکی ناراحت ....

++رفتار این تیپ دخترا رو مخمه، نمیدونم شما نظرتون چیه

اگه دوس دارید بیایید اینجا کامنت بذارید بگید چقدر با من موافقید یا مخالف

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۲ ق.ظ
  • سویل

نظرات  (۳)

بنده ی خدا! طرف رسمی میره جلو و عقد میکنه و کلی مسئولیت به گردنشه، خیلی راحت خیانت میکنه ...
اینجور روابط که دیگه طرف هیچ تعهدی هم نداده ! چه تضمینی برای پایداری وجود داره !؟ 
پاسخ:
حرف من در مورد دختراست
در مورد همجنس های خودمون که شیشه خورده شون زیاد شده اخیرا ...
وقتی اون دختره با همکلاسش هست دلیل نمیشه بیاد تو یه جمع و خودشو
واسه پسرای اونجا لوس کنه  ...
کلا اخیرا رفتار های دخترا آزارم میده ، خیلی هم زیاد آزارم میده ...
کلا روابط این طوری اصلا خوب نیست، چه با یکی چه با ده تا
پاسخ:
با نفس این رابطه ها مشکل ندارم ، اگه با یه نفر باشه
و آدم تو رابطه ش وفادار باشه
منتها الان مشکل اینه که آدما _دختر و پسر _ فک میکنن
اگه با چند نفر باشن خیلی کول و باحالن :/
ببین دو تامساله ی جداگونه هست که مرزش باریکه اما دو تا دنیای متفاوته 
دسته اول : یکی هست ذاتا اجتماعیه و راحت با همه ارتباط برقرار می کنه فرقی هم نداره طرف مقابل هم جنسش باشه یا جنس مخالف . این ادم مدلش همینه و همه هم میدونن با دختر وپسر همین طوره و رابطه ی عاطفی و عاشقانه ای نسبت به صد نفر نداره . 

دسته ی دوم : یکی هم هست با چند نفر همزمان رابطه ای داره که میخواد به جایی ختم شه مثلا دوستی از نوع خاص  یا ازدواج مقلا به خیالخودش زرنگه و تو اب نمک می خوابونه برای ذخیره!! این ادم از نظر من هرزه اس . حتی حیوانات هم موقعی که یه جفت انتخاب میکنن همون موقع همزمان جفت دیگه ای روتو رابطه شون راه نمیدن . 
این دو تا دسته از ادم ها رو به نظرم اصلا نباید یکی بدونیم . 

پاسخ:
بله x جانم حرفت رو قبول دارم
منتها مشکل من اینه که یکسری از آدم های دسته ی دومی که
شما معرفی کردی با همون شیوه ی زرنگی میخوان خودشونو تو
دسته ی اول جا بزنن ، طرف رسما داره _عذر خواهی میکنم خیلی
ببخشید_ لاس میزنه با پسره بعد میگه نهههههه من با همه راحتم :/
اون ادمای دسته ی اول هم درسته واسشون فرقی نداره که طرفشون
دختره یا پسر ، ولی جانب ادب و احتیاط رو در روابط و مدل صحبت کردن
و کلا همه چیز رعایت میکنن
ببین میدونی این دختره کلی عکس تو اینستاش گذاشته بود که همون
دوس پسرش رو روشون تگ کرده بود و کلی کپشن عاشقانه و کامنتهایی
که قربون صدقه هم برن ... بعد از وقتی که این پسرا کارگاه شعر به فالورهاش
اضافه شدن اون پست ها رو آرشیو کرد :/  (پست ها از دید فالوور ها مخفی میشن یعنی )
اصلا داشتم شاخ درمیاوردم وقتی دیدم این کارو کرده :/  :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی