گزارش زنده ی یک زندگی

خرداد سرد

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ق.ظ
دیگه ما همه چیز دیده بودیم الا خرداد سرد و طوفانی همراه با بارشهای پراکنده :/ :|
من در حالی که پتو پیچ شدم و دارم منفجر میشم از بس سحری خوردم :/ دارم زنان میخونم... دوتا امتحان سخت در پیشه... بیماری های زنان و بیماری های کلیه ، هر دو تو 1 روز ، بابت همین واسه کلاس زبان امروز هییییچ تکلیفی آماده نکردم...
معلومه خواب زده سرم ؟
چرا خوابم نمیبره حالا .... :(
  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۷ ق.ظ
  • سویل

نظرات  (۳)

منم امسال هزار بار گفتم عجب بهار خنکی داشتیم امسال:))
منم ندیده بودم:)

پاسخ:
اره واقعا عجیبه امسال... :)
من که دیروز از شهر دانشجویی میومدم طوفان شن شده بود :))
الانم تهران باد و طوفانه تقریبا :)) 
زنان خیلیییی شیرینه...
موفففق باااشی
پاسخ:
اینجا تماما باد و خاکه
همه ش اطلاعیه میزنن هوا ناسالم واسه گروه های پرخطر...
اره زنان واقعا شیرینه
و بیماریهای کلیه خیلی مشمئز کننده ست...
مرسی دلژین جانم :)
  • معلوم الحال
  • خوش به حالت
    ما که داریم شرشر عرق می ریزیم
    پاسخ:
    داریم خاک میخوریم
    خوش به حالمون؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی