گزارش زنده ی یک زندگی

cousin

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ق.ظ

خب من یه cousin دارم ، 3 سال ازم بزرگتره،  جنسیتش male هست و دانشجو ارشد

اون موقع ها که کوچیک تر بودم مثل سال سوم دبیرستان و سال کنکورم، این جناب cousin

چند بار مستقیم و غیر مستقیم پیشنهاد دوستی به من داد ،

خب این آقا پسر واااقعا هم خوش چهره س و هم خوش تیپ ، اینو جدی میگم فقط یه کم

قدش کوتاس که خب با دو امتیاز قبلی قابل چشم پوشیه، تو اون پیشنهاد های دوستی من

تماما جوابم منفی بود و دلایل از این قرار بود :

1) واقعا اون سالها فکر من پیش تنها موضوعی که نبود ،ازدواج و دوستی بود ، با اینکه اون سن

سن بالا زدن هورمون هاس تو هردوجنس  (استیکر قهقهه) ولی واقعا فکر من پیش این بود که

وضعیت درسیم طوری پیش بره که کنکور خوبی در پیش داشته باشم (صرف نظر میکنیم از نتیجه

ی کنکور :/ )

2 ) مادر این آقای cousin از اون زنهای جیغ جیغو و ببخشید خیلی عذر میخوام، خاله زنکه

اگه اون زمان یا حتی بعد کنکور رابطه ای بین من و  cousin پیش میامد و خانواده ها میفهمیدن

این خانوم ادعا میکرد که پسرش پاک و علیه سلام بوده و این من بودم که به خطا کشوندمش :/

و حتی ممکن بود رابطه ی خانواده ها به هم بخوره .....

حالا اینا همه رو گفتم که بگم هفته ی آینده ی جشن عقد همین آقای cousin هست و چند هفته

ی گذشته مراسم نامزدی بوده ، ولی همه ی جورایی احساس میکنن که من از این موضوع ناراحتم

، با اینکه تو مراسم نامزدی بسیار بشاش حاضر شدم با لباس های شیک و آرایش مناسب و

به مقدار کافی جیغ و دست و هورا و رقص و این حرفها،  قبل و بعد از مراسم کلی با همین عروس

خانوم گرم گرفتم و صحبت کردم  و واقعا خودمو خوشحال نشون دادم و صد البته که این خوشحالی

کاااااملا قلبی بوده و تظاهر نبوده ...

اما نمیدونم چرا این پیام  ها یه جوری غیر مستقیم بهم میرسه که تو از ازدواج این آقا ناراحتی ....

این موضوع خیلی برام گرون تموم میشه ، چون وااااقعا ارتباط عاطفی بین من و  cousin نبوده

واقعا هیچ وقت نبوده و ولی بقیه طوری دیگه فکر میکنن :(

دلم میخواد فکر بقیه رو تغییر بدم ،از طرفی میگم فکر بقیه س ،به من چه ...

:(


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ق.ظ
  • سویل

نظرات  (۳)

عکس العملی به این حرفای خاله زنکی نشون نده، ببینن اهمیت نمیدی دست بر میدارن 
پاسخ:
خدا کنه که دست بردارن،  میدونی واقعا آش نخورده و دهان سوخته دقیقا حکایت الان منه ...
بیخیال باش 
آزاد و رها
تو مسئول طرز تفکر بقیه نیستی دختر :)
پاسخ:
اره درسته آرام جان، من مسئول نظر بقیه نیستم ...
کاش بتونم واااقعا بی خیال این طرز فکر ها بشم
اصلا اهمیت نده به حرف بقیه
پاسخ:
سعیمو میکنم .... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی